Gyakran Ismételt Kérdések 

Anamé Program

Anamé Online Tér és Online Élő Programok

Hogyan tudok regisztrálni?  

Hogyan tudok online tartalmat bérelni? 

Hogyan tudok fizetni?  

Hol tudom a bankkártya adatokat törölni? 

Másik bankkártyám lett, hol tudom az új adatokat megadni? 

Hogyan tudok számlát igényelni és számlázási adatokat megadni? 

Hol találom a kifizetett online tartalmakat? 

Hol tudom megnézni a múltbéli vásárlásaimat?

Hol tudom a jelszavamat és/vagy az e-mail címemet megváltoztatni?

Mi az a bérelhető tartalom? Mennyi ideig tudok bérelni egy tartalmat?

Hogyan tudom a kedvezmény kupont beváltani?

Miért nem érem el az élő online adásokat egyből? Hogyan és milyen feltételekkel tudok részt venni az online élő adáson?

Élő online adás: nem találom / nem indul /későn csatlakoztam, stb. 

Lemondás 

Nem tudok belépni / rossz e-mail cím vagy jelszó 

Regisztráció törlése 

Nem találom a választ ezen az oldalon? Hol tudok további segítséget kérni? 

Az Anamé Program és az Anamé Program kiegészítői nem helyettesítik a fizikai, mentális vagy bármilyen más orvosi szaktanácsadást, kezelést. Kérjük, amennyiben egészségügyi problémával küzdesz, mindenképpen fordulj szakemberhez. Az Anamé Program szándéka, hogy a megadott információk alapján segítse a szellemi fejlődést és kiegyensúlyozza a csakrák működését.

LEGYÉL TAGJA AZ ANAMÉ LEVELEZŐ LISTÁNAK ÉS ÉRTESÜLJ ELSŐKÉNT!

Megéri, mert elsőként értesülhetsz az ingyenes tartalmakról, kedvezményekről, programokról és újdonságokról.
image
image
image
image
image